Site-ul meu

SERBĂRILE TOAMNEI


PROIECTUL EDUCAŢIONAL: SERBĂRILE TOAMNEI

În cadrul proiectului s-a urmărit și crearea atmosferei specifice Toamnei prin amenajarea intrării în școală și a sălii de sport.

Proiectul are 2 secțiuni:

1. Secțiunea pentru clasele I-IV

   Pentru cei mici învăţătorii organizează Balul Toamnei, care va avea loc în sala de sport a şcolii, în data de 29.10.2010 începând cu orele 10.00. Veselia, culoarea şi parfumul apropiatei vacanţe intersemestriale se vor amesteca cu decorurile, cântecele şi poeziile prezentate de elevii ciclului primar.

    bALUL TOAMNEI:

1) Momente artistice prezentate de elevii claselor a III-a C, a IV-a A, a IV- a C, a IV- a D.

2) nu mi-e frică de bau bau- ( concurs costume + probă dans)

3) CARNAVALUL TOAMNEI - ( concurs costume, concurs desene)

Va prezentăm câteva imagini de la clasele I-IV. Apăsați aici ...


2. Secțiunea pentru clasele V-VIII

DENUMIREA PROIECTULUI: Trick or Treat- Here comes the Halloween”

SCOP: Implicarea elevilor  în  etapele unui proiectului : proiectare, implementar şi evaluare.

OBIECTIVE:

  1. familiarizarea elevilor cu echipa de lucru şi adoptarea unor norme de conlucrare în perechi, grupuri şi colectiv;
  2. educarea tinerei generaţii in sipitul respectarii tradiţiilor si obiceiurilor altor popoare europene, a vorbitorilor de limba engleza in general;
  3. stimularea creativitaţii elevilor;
  4. dezvoltarea abilităţilor elevilor în domeniul economic;
  5. dezvoltarea abilităţlor de organizare şi coordonare a elevilor,
  6. îmbunătăţirea relaţiilor dintre elevi ,elevi-profesori;
  7. promovarea şi încurajarea liberei iniţiative a unor principii democratice în relaţiile cu ceilalţi

RESURSE  PROIECT:

  1. Resurse temporale: 1 octombrie-1 noiembrie 2010
  2. Resurse financiare: Sume încasate din vânzarea biletelor
  3. Resurse de spaţiu: sălile de clasă,cabinetul multimedia şcolii, curtea şcolii, sala de sport;
  4. Resurse materiale: auxiliare: afişe, baloane, cretă colorată, culori, diplome;
  5. Logistică  – aparatură audio-video, staţie amplificare, aparate foto, camere video.
  6. Resurse umane: elevii Şcolii cu clasele I-VIII Nr. 8, Reşiţa, cadre didactice

GRUPUL TINTA:    - elevii Şcolii cu clasele I-VIII Nr. 8, Reşiţa

ECHIPA DE PROIECT:

  • Prof. Camelia Coandă;
  • Prof. Timar Tunde;
  • Prof. Bîrleanu Aime;
  • Preşedinte C.Ş.E. Floroiu Mădălina

ACTIVITATI:

Nr. crt.ActivitateTermenLoc de desfășurareResponsabili

 1.

Lansarea proiectului.Stabilirea activităţilor derulate  pe parcursul proiectului

1. X

Sala multimedia

Prof. Camelia Coandă, Floroiu Mădălima, Elevii din C.Ş.E.

 2.

Realizare afis, bilete. Distribuire bilete

octombrie Prof. Cristescu Simion, Pagu Mădălina, Reprezentanţii C.Ş.E.
 3.Pregătire pieselor de teatru, postere, fotografii, ornarea dovlecilor, octombrieSala de clasă

Prof. Timar Tunde, Şeful fiecărei clase din cilclul gimnazial

 4.Decorarea salii de manifestare 27-28.XSala de sport

Prof. Timar Tunde, Prof. Bîrleanu Aime, Elevii din C.Ş.E

 5.Procurare premii şi obiecte pentru tombolă28 X 

Prof. Camelia Coandă, Pagu Mădălina, Elevii din C.Ş.E.

 6.Realizarea diplomelor27-28.X 

Prof.Cristescu Simion, Prof.Camelia Coandă

 7.Programul petrecerii propriu-zise  

Prof. Timar Tunde, Prof. Bîrleanu Aime, Prof. Camelia Coandă, Floroiu Mădălina, Elevii din C.Ş.E.

 8.Stabilirea criteriilor de acordare a premiilor, stabilire componenţei diferitelor jurii pentru concursurile ce vor avea loc27 X 

Prof. Timar Tunde, Prof. Bîrleanu Aime, Floroiu Mădălina, Elevii din C.Ş.E.

 9.Reaizarea raportului financiar și analiza activităților1. IX Pagu Mădălina, Elevii din C.Ş.E.

REZULTATELE CONCRETE AŞTEPTATE

  • Activităţi gândite de elevi pentru elevi;
  • Antrenarea  şi implicarea unui număr cât mai mare de elevi în activitatea extracurriculară

MOD DE IMPLEMENTARE

  • afise, flyere, postere;
  • petrecerea propriu-zisa:

PROGRAMUL MANIFESTĂRII:

     1) Parada costumelor

(+ Concurs de MISS şi MISTER HALLOWEN)

     2) Teroarea pe scenă ( concurs scenete)

     3) JOACK-O-LANTERN ( concurs dovleci)

     4) CONCURS DE POSTERE

     5) HALLO-PICS ( concurs de fotografii)

     6) DISCO HALLOWEN

     7) THE LUCKY TICKET ( Tombola Hallowen )

EVALUAREA PROIECTULUI:

  • Iniţială, la începutul activităţilor, prin: conversaţii, analiza de nevoi.
  • Curentă, preluarea feed-back-ului permanent, prin întâlniri perodice ale echipei de implementare.
  • Finală, prin: Portofoliul de proiect, CD-ul de prezentare a proiectului, raport financiar.

Va prezentăm câteva imagini de la clasele V-VIII. Apăsați aici ...


Vineri, 2024-03-29, 1:07 AM
Bine aţi venit Vizitator

Forma intrarii

Cautare

Calendar

«  Martie 2024  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Arhiva materialelor

Sondajul nostru

Pe site-ul școlii aș dori să găsesc :
Total răspunsuri: 199

Mini-chat

Prietenii site-ului

Statistica


Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0