PROIECTUL EDUCAŢIONAL: SERBĂRILE TOAMNEI
În cadrul proiectului s-a urmărit și crearea atmosferei specifice Toamnei prin amenajarea intrării în școală și a sălii de sport.
Proiectul are 2 secțiuni:
1. Secțiunea pentru clasele I-IV
Pentru cei mici învăţătorii organizează Balul Toamnei, care va avea loc în sala de sport a şcolii, în data de 29.10.2010 începând cu orele 10.00. Veselia, culoarea şi parfumul apropiatei vacanţe intersemestriale se vor amesteca cu decorurile, cântecele şi poeziile prezentate de elevii ciclului primar.
1) Momente artistice prezentate de elevii claselor a III-a C, a IV-a A, a IV- a C, a IV- a D.
2) nu mi-e frică de bau bau- ( concurs costume + probă dans)
3) CARNAVALUL TOAMNEI - ( concurs costume, concurs desene)
Va prezentăm câteva imagini de la clasele I-IV. Apăsați aici ...
2. Secțiunea pentru clasele V-VIII
DENUMIREA PROIECTULUI: „Trick or Treat- Here comes the Halloween”
SCOP: Implicarea elevilor în etapele unui proiectului : proiectare, implementar şi evaluare.
OBIECTIVE:
- familiarizarea elevilor cu echipa de lucru şi adoptarea unor norme de conlucrare în perechi, grupuri şi colectiv;
- educarea tinerei generaţii in sipitul respectarii tradiţiilor si obiceiurilor altor popoare europene, a vorbitorilor de limba engleza in general;
- stimularea creativitaţii elevilor;
- dezvoltarea abilităţilor elevilor în domeniul economic;
- dezvoltarea abilităţlor de organizare şi coordonare a elevilor,
- îmbunătăţirea relaţiilor dintre elevi ,elevi-profesori;
- promovarea şi încurajarea liberei iniţiative a unor principii democratice în relaţiile cu ceilalţi
RESURSE PROIECT:
- Resurse temporale: 1 octombrie-1 noiembrie 2010
- Resurse financiare: Sume încasate din vânzarea biletelor
- Resurse de spaţiu: sălile de clasă,cabinetul multimedia şcolii, curtea şcolii, sala de sport;
- Resurse materiale: auxiliare: afişe, baloane, cretă colorată, culori, diplome;
- Logistică – aparatură audio-video, staţie amplificare, aparate foto, camere video.
- Resurse umane: elevii Şcolii cu clasele I-VIII Nr. 8, Reşiţa, cadre didactice
GRUPUL TINTA: - elevii Şcolii cu clasele I-VIII Nr. 8, Reşiţa
ECHIPA DE PROIECT:
- Prof. Camelia Coandă;
- Prof. Timar Tunde;
- Prof. Bîrleanu Aime;
- Preşedinte C.Ş.E. Floroiu Mădălina
ACTIVITATI:
1. Lansarea proiectului.Stabilirea activităţilor derulate pe parcursul proiectului 1. X Sala multimedia Prof. Camelia Coandă, Floroiu Mădălima, Elevii din C.Ş.E. Realizare afis, bilete. Distribuire bilete Prof. Timar Tunde, Şeful fiecărei clase din cilclul gimnazial Prof. Timar Tunde, Prof. Bîrleanu Aime, Elevii din C.Ş.E Prof. Camelia Coandă, Pagu Mădălina, Elevii din C.Ş.E. Prof.Cristescu Simion, Prof.Camelia Coandă Prof. Timar Tunde, Prof. Bîrleanu Aime, Prof. Camelia Coandă, Floroiu Mădălina, Elevii din C.Ş.E. Prof. Timar Tunde, Prof. Bîrleanu Aime, Floroiu Mădălina, Elevii din C.Ş.E.Nr. crt. Activitate Termen Loc de desfășurare Responsabili 2. octombrie Prof. Cristescu Simion, Pagu Mădălina,
Reprezentanţii C.Ş.E. 3. Pregătire pieselor de
teatru, postere, fotografii, ornarea dovlecilor, octombrie Sala de clasă
4. Decorarea salii de
manifestare 27-28.X Sala de sport
5. Procurare premii şi obiecte
pentru tombolă 28 X
6. Realizarea diplomelor 27-28.X
7. Programul petrecerii
propriu-zise
8. Stabilirea criteriilor
de acordare a premiilor, stabilire componenţei diferitelor jurii pentru
concursurile ce vor avea loc 27 X
9. Reaizarea raportului
financiar și analiza activităților 1. IX Pagu Mădălina, Elevii din C.Ş.E.
REZULTATELE CONCRETE AŞTEPTATE
- Activităţi gândite de elevi pentru elevi;
- Antrenarea şi implicarea unui număr cât mai mare de elevi în activitatea extracurriculară
MOD DE IMPLEMENTARE
- afise, flyere, postere;
- petrecerea propriu-zisa:
PROGRAMUL MANIFESTĂRII:
1) Parada costumelor
(+ Concurs de MISS şi MISTER HALLOWEN)
2) Teroarea pe scenă ( concurs scenete)
3) JOACK-O-LANTERN ( concurs dovleci)
4) CONCURS DE POSTERE
5) HALLO-PICS ( concurs de fotografii)
6) DISCO HALLOWEN
7) THE LUCKY TICKET ( Tombola Hallowen )
EVALUAREA PROIECTULUI:
- Iniţială, la începutul activităţilor, prin: conversaţii, analiza de nevoi.
- Curentă, preluarea feed-back-ului permanent, prin întâlniri perodice ale echipei de implementare.
- Finală,
prin: Portofoliul de proiect, CD-ul de
prezentare a proiectului, raport financiar.
Va prezentăm câteva imagini de la clasele V-VIII. Apăsați aici ...