A început un nou an școlar. Cu acest prilej urăm tuturor elevilor, părinților acestora și cadrelor didactice să aibă parte de un an cu multe realizări și succese în activitatea pe care o desfășoară zi de zi. De asemenea, vă informăm că în anul școlar trecut am avut realizări deosebite. Printre acestea menționăm participări și premii la diferite faze ale concursurilor școlare, mergând până la faza națională. Cea mai mare parte a elevilor claselor a VIII-a au reușit, datorită activităților de calitate desfășurate în ciclul gimnazial, să continue procesul de învățământ la licee/secții care au constituit pentru fiecare prima opțiune. FELICITĂM elevii participanți și cadrele didactice care i-au pregătit pentru rezultatele obținute și pentru efortul depus pentru obținerea lor. Unul din cele mai importante succese obținute în anul școlar precedent îl constitue câștigarea proiectului COMENIUS pe linia Parteneriate școlare - Proiecte multilaterale cu titlul A Cultural Journey Through Europe Wonderland, proiect ce presupune schimburi culturale cu elevi și cadre didactice din 7 țări: Turcia, Polonia, Lituania, Spania, Portugalia, Italia și România, prin școala noastră și școala din Erbiceni - Iași
În acest sens vă anunțăm inițierea unui concurs în vederea selecției elevilor care urmează să participe la activitățile ce se vor desfășura în cadrul proiectului, incluzând vizite în țările sus menționate. Totodată elevii ciclului gimnazial vor fi implicați în activitățile proiectului, mai ales atunci când școala noastră este gazdă a proiectului, în luna martie/aprilie 2012.
Selecția elevilor se va realiza pe bază de interviu de verificare a cunoștințelor la limba engleză, condiție impusă în regulamentul de derulare a proiectului, iar pentru participare sunt necesare a fi îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
- participantul să fi împlinit vârsta de 12 ani în momentul deplasării (activitățile în alte țări se vor desfășura în lunile octombrie 2011, noiembrie 2011, mai 2012, octombrie 2012, noiembrie 2012, martie 2013, mai 2013 – în funcție de celelalte țari participante este posibil să apară decalaje de maxim o lună);
- depunerea declarației de consimțire a respectării acordului de reciprocitate, (la deplasarea în altă țară elevului i se va asigura cazarea și masa la un elev din țara gazdă urmând a proceda la fel atunci când școala noastră va fi gazda activităților), semnată de unul/ambii reprezentanți legali.
Înscrierea participanților se va face la direcțiunea școlii, cu 30 de zile înaintea deplasării, de către elevul participant însoțit de un părinte. Costul cheltuielilor necesare pentru obținerea documentelor de deplasare (pașaport, procură notarială pentru însoțitor) este suportat de fiecare participant. Prima activitate a proiectului constă în stabilirea unui logo (simbol, desen, siglă formată dintr-un ansamblu de semne grafice, care să constituie marca proiectului) Desenul poate fi însoțit de un, slogan (sintagmă - formulă pregnantă, concludentă, concisă și ușor repetabilă, cu scop publicitar care exprimă scopurile, interesele unui grup). În acest sens invităm elevii școlii să posteze un slogan pentru proiect prin adăugarea lui în cadrul Forum-ului de pe site-ul școlii la tema Scrie un slogan pentru proiect. (pentru a putea posta un slogan pe forum, este necesară înregistrarea ca membru). Cele mai inspirate 10 slogane vor fi postate pentru a fi votate de elevii școlii, în vederea alegerii sloganului proiectului şi a logo-ului.
|